Egészség Patikád ingyen házhoz szállítjuk!
10.000 Ft felett
  • Nincsenek termékek a kosárban.
Keresési eredmények:

Szállítási tudnivalók

A csomag értékét – amennyiben nem bankkártyás, utalásos vagy paypal fizetést választottál -, a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetned. A csomagot futárral szállíttatjuk ki Neked. A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned. További szállítási tudnivalók:

Amennyiben a csomagod postai szállítással kéred, a posta egymás után két nap megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha Te még második alkalommal sem tartózkodsz a szállítási címen, és nem veszed át a csomagod, a postás értesítést hagy, aminek felmutatásával még 10 napig átveheted csomagod a megjelölt postán.

A szállítás költsége függ a rendelés végösszegétől és a szállítóink aktuális kondíciói határozzák meg. Posta csomagként házhozszállítás: 1490,-Ft Postapontra: 1190,-Ft.

Ingyen szállítás

10.000 Ft feletti megrendelés esetén a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja, ha postai szállítással kéred a csomagot.

A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagod külföldre rendeled, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal, a (88) 590 410-es telefonszámon vagy az info@vitaminpatika.hu e-mail címen.

Egyéb szállítási tudnivalók, határidők

A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít Téged arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot enélkül a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy egy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válassz. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Vagy ha fel is dolgozzuk, a postán előfordulhat megnövekedett csomagforgalom (pl. a karácsonyi időszakban), ilyenkor lehet több munkanap is a csomag megérkezése. Véleményed, észrevételeid, panaszaid kérjük nyugodtan írd meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy elrontottunk, teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

Cookie Consent Banner by Real Cookie Banner