GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
Szállítási információk
Mennyi idő a szállítás?
A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon. Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.
Mivel szállítunk?
Csomagját kérheti házhozszállítással vagy legközelebbi csomagpontok egyikére is.
Csomagpontra is lehet kérni a csomagot?
Igen. A szállítási és fizetési oldalon kell kiválasztani a hozzád legközelebbi csomagpontot.
Mennyibe kerül a szállítás?
A logisztikai partnereink időnként igazítják az áraikat (üzemanyaghoz és egyéb költségeikhez). Igyekszünk minden alkalommal a legkedvezőbb lehetőségeket továbbadni. Általában igaz, hogy a házhozszállítás drágább mint a csomagpontokra kérés. De lehet akár ingyenes is. A megrendelés során mindig az aktuális szállítási díjat mutatjuk.
Fizetési információk
Egészségpénztár kártyával lehet fizetni?
Sajnos nálunk nincs lehetőség az Egészségpénztár kártyával való fizetésre.
Bankkártyával tudok fizetni a futárnál?
Igen.
Milyen összegtől ingyenes a kiszállítás?
15.000 Ft termékérték felett a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja, ha postai szállítással kéri a csomagot.