Személyre szabott ajánlatok

Nincs két egyforma ember. Nők, férfiak, gyerekek, idősek, eltérő életmód, különböző foglalkozás és a többi. Ezért bizonyos tápanyagok a különböző életmódhoz, életkorhoz fontosabbak, vagy jobban érdemes odafigyelni rá. Itt adunk néhány tippet, hogy nemek, életkorok, és életmód szerint kinek mivel érdemes kiegészíteni az étrendjét.  

Személyre szabott ajánlatok 8 termék a kategóriában.

Szűkebb kategóriák

  • Nőknek

    Egy nőnek a mindennapi életben sok helyen kell megfelelnie. A munkahely, a gyereknevelés, az otthon rendben tartása... Ezért nagyon fontos, hogy a nők hozzájussanak a megfelelő mennyiségű tápanyagokhoz. Vannak olyan táplálék kiegészítők, amelyek a nők számára még fontosabbak. Töltődj fel, érezd jól magad a bőrödben és gondoskodj a családodról, úgy, hogy közben a legjobb formádat hozod!

  • Férfiaknak

    Egy férfinak az életben sok kihívással kell szembenéznie. Kihívások a munkahelyen, a család megélhetésének biztosítása, megfelelő kondíció a fizikai terheléshez...Hogy te legyél a hétköznapok győztese, a szervezetednek szüksége van alapvető tápanyagokra. Mint az autónak üzemanyagra. Tankolnál fűtőolajat egy Ferrariba? Ugye, hogy nem. Az emberek nagy része viszont saját szervezetébe sajnos gyakran tölt tápanyagokban szegény élelmiszereket, és ez gyakran meg is látszik teljesítményünkön: szervezetünk ugyanis csak bőséges vitaminellátmánnyal tudja hozni a csúcsformáját. Válaszd ki a neked megfelelő természetes "üzemanyagokat"

  • Gyerekeknek

    Az egészséges gyerekek örökmozgók. Aligha van vidámabb látvány, mint a futkározástól, hancúrozástól, önfeledt játéktól kipirult és csupa kosz gyerekarc. A legbugyutább játék is hasznos, mert a felnőtt élet játékszabályaira készít fel, a sok mozgás, pedig az egészséges testi fejlődés szükséglete.

    A gyerekkor erről szól, vagy erről kellene, hogy szóljon. De mi történik, ha a város terjeszkedése elveszi a gyerekektől a mozgáshoz szükséges teret, az egészséges fejlődéshez szükséges tiszta környezetet? Mitől nő nagyra a gyerek, ha a szupermarketek kínálata már nem tartalmazza a nagyi kertjének gyümölcseiben rejlő gazdag vitamin és ásványi anyag összetételt? Akkor kell egy kis segítség! Vitaminok gyerekeknek széles választékban itt!

  • Tiniknek

    A vitaminok az élethez nélkülözhetetlen szerves vegyületek, melyeket a gyerekek szervezete nem, vagy nem kellő mennyiségben képes előállítani. A gyermekek optimális fizikai és szellemi fejlődéséhez valamennyi vitaminból szükség van a megfelelő mennyiségre, mindennap. Kézenfekvő megoldásnak tűnik a gyermek étrendjét ennek megfelelően összeállítani. Vajon az iskolai menza és büfé megfelel ennek az elvárásnak? Az otthonról hozott uzsonna tényleg teljes értékű, nyersen zöldségekből és frissen gyümölcsökből áll, vagy inkább csokiszeletből?

  • 50 felettieknek

    Ha bizonyos létfontosságú mikroelemek hiányoznak a szervezetünkből, a test lassú, alattomos változásokon megy keresztül, amelyek aláássák az egészségünket. Az egészségtelen étkezési szokások, és a tápanyagok hiány komolyan hozzájárul a kor előrehaladtával gyakoribbá váló nem optimális egészségi állapotok kialakulásához. Vannak olyan tápanyagok, melyek pótlására idősebb korban fokozottan figyelni kell.

  • Kismamáknak

    Az a bizonyos 9 hónap az egyik legizgalmasabb időszak egy nő életében és minden kismama azt szeretné, hogy egészséges gyermeke szülessen. Minden egyes terhesség előrehaladása és kimenetele több tényezőtől is függ, mint például a kismama étrendjétől, életvitelétől a terhesség előtti és alatti időszakban, a szülők genetikai felépítésétől, valamint a kismama fizikai és fiziológiai egészségétől.

    Mikrotápanyagok a várandósság alatt

    A megfelelő táplálás, különösen a vitaminok, ásványi anyagok, esszenciális aminosavak és az egyéb mikrotápanyagok állandó adagolása nagyon fontos a fejlődő magzat és a leendő anyuka számára. A magzat különböző szerveinek fejlődése a terhesség alatt kezdődik és folytatódik különböző időszakokon keresztül. A nem megfelelő táplálkozás a terhesség bármely szakaszában befolyásolja a szervezetet.

  • Sport, fizikai munka

    Sportolás és fizikai megterhelés mellé 

    Fizikai munkát végzel? Edzésre jársz? Kerékpározol vagy kocogsz rendszeresen? Amennyiben fokozott testi aktivitást végzel, speciális táplálkozási igényed és vitaminigényed is van.

    A rendszeres testedzést, vagy fizikai munkát végző emberek várhatóan ugyanilyen rendszerességgel alultáplált időszakokat élnek át, mivel nincsenek tudatában, hogy fel kell tölteni a testüket azokkal a tápanyagokkal, amiket elvesztenek a gyakorlatok, vagy a megerőltető munka során. Amit legelőször elveszít a például a verejtékezés által, azok az ásványi sók, a C-vitamin és a B-vitaminok.

    A sportolók vagy fizikai munkát végzők vitamin és ásványianyag szükséglete messze alul van értékelve és a legtöbb esetben az optimális mennyiség nem sokszorosa az átlagemberének, hanem nagyságrendekkel van felette.

  • Szellemi munka, tanulás

    Az agy rengeteg tápanyagot igényel. Miközben mérete csupán a testtömegünk kettő százalékát teszi ki, elhasználja a test energiájának és a vérnek 20%-át. Tízszer annyi tápanyagot igényel, mint a test többi szövete.

    Nincs ez másként a különféle mikrotápanyagokkal sem, mint például vitaminok, ásványisók, egyebek. Az agy minimum tízszer, de néhány vitamin esetében ezerszer többet használ fel, mint például egy szívizom szövet.   A teljes agy, minden apró szövete részt vesz a tevékenységeink koordinálásában és már a legkisebb sérülés, a legkisebb kieső terület is látványos hiányt képes okozni.

    Tápláljuk és védjük tehát neuronjainkat! 

Látható: 1 - 8 Összes: 8