Most akciós

Új termékek

New Fahéj kéreg - Vitaking View larger

Fahéj kéreg - Vitaking

Új

A fahéj hozzájárulhat az egészséges szénhidrát-cukor anyagcseréhez. Kétféle fahéj létezik. Az egyik a jóízű, finom illatú, Ceylonból származó, ami a sütemények és a capuccino kitűnő kiegészítője. Élettani hatása nem jelentős. Ezzel szemben a másik típusa a kínai, cassia fahéjmelynek számos jótékony hatását igazolták. A Vitaking kapszula az utóbbi, cassia növényt tartalmazza.

Több erről

1 920 Ft‎ áfával

22 Ft‎ per kapszula

  • Fahéj: fűszer, és gyógynövény

    A fahéj kéreg legrégebb idők óta használt fűszer- és gyógynövények egyike. Azon felül, hogy szeretjük a fahéj meghitt, kellemes illatát, talán az egyik legsokoldalúbb fűszernövénynek mondhatjuk. A fahéj, illetve a fahéj kéreg az ókorban is rendkívül keresett növény volt; Indiából és Srí Lankáról több mint 2000 éve exportálják. Hazánkba a 15. században érkezett, és gyorsan beépült a nemesi konyha fűszerei közé, azonban nem csak a gasztronómia területén arat sikereket.

    A fahéj kéreg kétféle típusa ismert.

    Az egyik a jóízű, finom illatú, mely Ceylonból származik, ahol egy vadontermő trópusi fa héja adja magát a fűszert. Ez az illatos Cinnamomum verum, népies nevén ceyloni fahéj a sütemények és a capuccino kitűnő kiegészítője. Élettani hatása nem jelentős. Ezzel ellentétben a másik típusa, a gyógyászati célú kutatások a kínai, cassia fahéj (Cinnamomum cassia) számos gyógyító hatását igazolták. A cassia a hagyományos kínai gyógyászat 50 alapvető gyógynövényének egyike.

    Amellett, hogy ételeinket kiválóan ízesíthetjük vele, az egészségre is jó hatással van. A Vitaking fahéj kapszula az utóbbi, cassia növényt tartalmazza.

    A fahéj kéreg:

    • Az egészséges életmód részeként hozzájárulhat a szervezet szénhidrát/cukor egyensúlyának fenntartásához.
    • Segítheti az emésztést
    • Hozzájárulhat a normál mentális és fizikai erőnléthez

    Ezek alapján elmondható, hogy elsősorban cukorbetegeknek ajánlott rendszeresen fogyasztani. Segítheti szabályozni a vércukor-szintet. Szakértők javaslata alapján legalább napi 1 grammot célszerű fogyasztani belőle.

Accessories

No statistic to show