Most akciós

Új termékek

  • Stressz Csomag
    Stressz Csomag

    Szeretne Karácsony előtt egy új idegrendszert? Azt nem tudunk adni. Ám...

    4 720 Ft‎
  • Magnézium+B6 vitamin
    Magnézium+B6 vitamin

    Az ásványi anyagok közé tartozó magnézium számos fontos feladatot tölt...

    2 490 Ft‎
  • Cadiolic Formula
    Cadiolic Formula

    Egyes tápanyagok együtt fogyasztva sokkal hatékonyabbak, mintha csak az...

    3 990 Ft‎
  • Papaya koncentrátum
    Papaya koncentrátum

    A  papayában található enzimek hozzájárulhatnak az emésztőrendszer...

    3 450 Ft‎
  • VitaFer® Liposzómás vas
    VitaFer® Liposzómás vas

    A VitaFer liposzómás vas étrend-kiegészítő kitűnően alkalmas napi vas...

    1 790 Ft‎
  • Lutein és zeaxantin (30)
    Lutein és zeaxantin (30)

    A lutein a szemben, a retinán található sárgafoltban nagy...

    1 390 Ft‎

Szállítási tudnivalók 

Amennyiben a csomagját postai szállítással kéri, a posta egymás után két nap megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a postás értesítést hagy, aminek felmutatásával még 10 napig átveheti csomagját a megjelölt postán.

A szállítás költsége függ a rendelés végösszegétől és a szállítóink aktuális kondíciói határozzák meg. Posta csomagként: 990,- Ft, Futárszolgálattal: 1500,- Ft.

Ingyen szállítás

3000,- Ft feletti megrendelés esetén a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja, ha postai postai szállítással kéri a csomagot.

A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagját külföldre rendeli, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, a (88) 590 410-es telefonszámon vagy az info@vitaminpatika.hu e-mail címen.

Egyéb szállítási tudnivalók, határidők

A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Vagy ha fel is dolgozzuk, a postán előfordulhat megnövekedett csomagforgalom (pl. a karácsonyi időszakban), ilyenkor lehet több munkanap is a csomag megérkezése.

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.