Most akciós

Új termékek

  • Chlorella alga (200)
    Chlorella alga (200)

    A Chlorella alga teljes értékű táplálék, mely gazdag fehérjében,...

    3 680 Ft‎
  • Tökmagolaj 1000mg
    Tökmagolaj 1000mg

    A tökmagolaj (pumpkin seed oil) egy igazán kiváló növényi kivonat,  mely...

    3 850 Ft‎
  • A mikroalgák
    A mikroalgák

    Ebből a könyvből megtudhatja, hogy a mikroalgák - a Spirulina és a...

    690 Ft‎

Szállítási tudnivalók 

Amennyiben a csomagját postai szállítással kéri, a posta egymás után két nap megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha Ön még második alkalommal sem tartózkodik a szállítási címen, és nem veszi át csomagját, a postás értesítést hagy, aminek felmutatásával még 10 napig átveheti csomagját a megjelölt postán.

A szállítás költsége függ a rendelés végösszegétől és a szállítóink aktuális kondíciói határozzák meg. Posta csomagként: 990,- Ft, Futárszolgálattal: 1500,- Ft.

Ingyen szállítás

3000,- Ft feletti megrendelés esetén a csomagolási és szállítási költséget cégünk magára vállalja, ha postai postai szállítással kéri a csomagot.

A fent megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek. Amennyiben csomagját külföldre rendeli, a csomagolási- és postaköltségről kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, a (88) 590 410-es telefonszámon vagy az info@vitaminpatika.hu e-mail címen.

Egyéb szállítási tudnivalók, határidők

A termékekből nagy készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ez a termék nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Garantáljuk azt, hogy minden esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) a mi hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Vagy ha fel is dolgozzuk, a postán előfordulhat megnövekedett csomagforgalom (pl. a karácsonyi időszakban), ilyenkor lehet több munkanap is a csomag megérkezése.

Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük nyugodtan írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük, vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezeljük a helyzetet vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.